Jag har hittat "den"

Fick precis när jag skulle gå från skolan mail, från en sida som uppdaterar om bostadsrätter som är till salu. En tvåa, 56kvm, fin och fräsch i både kök och badrum!! Lite dyr men såååå underbar! Stora fönster och så också. Det roligast av allt är att den ligger på samma våning som Lina bor på, haha! Lite lustigt att båda lägenheterna på det planet läggs ut på marknaden med bara några mån. mellanrum!



Jag cyklade snabbt iväg till mäklaren och anmälde intresse...ska gå på visning på Måndag. Riktigt spännande! :) Problemet är dock att den är rätt dyr, 495 000:- går dom ut med :( Men jag har inte hittat så många billigare..i så bra standard! Lina hade riktig tur hon ;) Alltså måste jag ha ett jobb för att kunna bo där, total månadskostnad borde ligga runt 5000:- enligt pappa..idag betalar jag 3200:-/mån så utan jobb kan jag inte köpa den..eller någon annan lägenhet för den delen. Dock kan man få 700:-/mån i bostadsbidrag, men de blir aktuellt först efter årsskiftet. Men vi får se...jag hoppas hoppas hoppas!!! :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hello.. det är bara att skaffa jobb då för det där köket är ju hur snyggt som helst.. ganska billig egentligen om man jämför med vad den skulle kosta i sthlm!
Ser du att jag kollar in bloggen! hihi

2007-09-12 @ 22:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0