IT laboration

Sova..de är skönt!
...imorse vaknade jag 08.24 (skulle träffa Lina 08.45 utanför skolan) Slängde in mig i duschen och hann till och med sätta på mig kläder :p

Nu har vi haft en lab i grundläggande it-kunskap. En superenkel kurs som är 3,5hp alt 7,5hp om man tar fortsättningen som är webdesign. Vi har testats i Outlook och Word..de var lite problem med formatmallar och spalterna som vi löste snabbt! :)Jag blev klar först, på båda delarna! Jippie! Men inte får jag VG för det...finns bara G och U :( Hihi!

Nu får vi se vad som händer..Lina och jag ska nog åka och köpa te! Fira att vi klarade oss så bra..haha barnsligt va!

Have a good one! Ciao

Kommentarer
Postat av: My

haha, jag har provat, tro mig :p kommer aldrig fram.. det bara kostar pengar den där skiten.. :P tack detsamma :)

2007-09-05 @ 11:07:38
URL: http://sweetiie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0