:( internet

Jag blir lite halvt galen på bredbandsbolagat måste jag ta och erkänna! :( Ingenting vill ju fungera som jag vill...och när de väl fungerar så kommer man inte fram till rätt sida!!!! Ahhhh

Jag håller på att aktivera mitt bredband då, och då måste man ju gå in på internet - hur ska man kunna göra det NÄR MAN INTE HAR INTERNET! Så sjukt, jag vet att det ska fungera att komma till deras hemsida men de gjorde det inte igår. Och idag så hittar jag inte till aktiveringssidan..och bla bla bla! :(

Igår var en mycket trevlig dag :) Föreläsning först på morgonen, två timmar var den bara vilket var superskönt! Efter det åt vi Salami/Briemackor i skolan innan vi begav oss till Helena för att kolla på film. Deras grupp har "Animal Farm" så dom skulle titta på den...jag hade tvåkigt och hängde med! Väldigt konstig film..kan nog inte säga underhållande tyvärr.

Min grupp träffades ju som sagt i biblioteket, som var superfint verkligen!!! Vi satt där till strax innan 17 skulle jag tro innan jag gav mig iväg för att hämta mina nya böcker..kurslitteratur då. Vääärldens största bok ska vi ha till nästa kurs...men alla säger att den är jättebra-och rolig :S Hihi Aja jag hoppas iaf! :p

På kvällen så åkte jag över till Lina där de bjöds på scones och mumsigt te. Gud va roligt de är att testa olika tesorter...jag har nog en ny hobby. Måste bara hitta lite olika söta te-burkar..de saknar jag just nu, och tekoppar! :) De var riktigt trevligt, mycket skratt och flams blev det..och rätt sent. Var nog hemma halv ett :p Men de var ju sovmorgon idag..så aja! Vi bestämde oss för att träffas tidigt imorgon innan sittningen och göra oss fina, sen tar vi en Taxi från Lina..anntar att de blir riktigt roligt då också!

Nä nu ska jag fixa mig, hämta böcker från Bokus och sen till skolan och ha föreläsning mellan 12-14! Ses senare..troligvtis innan Taco-buffén ikväll med tjejerna! :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0