Hum!

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till! Är uttråkad...men har nog ingen direkt lust att hitta på någonting..börjar få ont i huvudet - måste dricka vatten. Tänk att jag alltid glömmer det!

SLUTA DUNKA! (Inte huvudet utan någon idot som spelar dunk-dunk-dunkmusik någonstans i närheten..heeela tiden!)

Ska nog ta och cykla till Maxi, måste bla köpa ett lås till mitt förråd nere i källaren. Jag kommer bli sååå pissed om någon jävel snott mitt föråd, stod en säng i de förra gången jag var nere...den slängde jag ut! Ha på dom du! Och jag kommer brutalt klippa sönder låset om någon tatt och låst det också - ni är varnade studenter, ni är varnade!!! Sen blir det nog te och en bok..har fem sidor kvar av studentlitteraturen bara.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Josiee

ooh visst är det frustrerande-.-..våran granne spelar rave musik morgon middag kväll natt...aldrig är det tyst:(

2007-09-02 @ 09:54:25
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Emlit

Synd att vissa människor inte kan lyssna på musik utan att spela högt som f*n...

2007-09-02 @ 13:44:38
URL: http://emelitmelon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0