hum...

Nu är jag sådär fundersam igen..men på ett bra sätt!! Var precis på visningen..oj oj oj säger jag. Den var superfin och helt perfekt till lille mig. Allt var fräscht, rent och snyggt! Verkligen superfint..skulle dock måla om i köket, grönt är ingen direkt favvo sådär. Vi får se vad som händer..jag anmälde iaf intresse!!!

Men men..! Efter semniariet i förmiddags så satt jag kvar i skolan och var så pass duktig att jag klarade av 1 låååångt kapitel :) Sen kom brudarna och då tog vi oss ett konferensrum och körde hårt i kanske 2h innan vissa höll på att somna! ;p Lina skulle handla mat på Maxi så jag hängde med och assisterade henne - det behövdes när maten skulle hem! Sen fastnade jag hos henne, vi satt och snackade och tillslut var klockan 18 och det var dags för visning..

Nu är jag hemma, har precis ätit lite Pasta ala påse och mumsig sallad :) Nu ska jag surfa lite och sen börja plugga. Ska ringa mamma och pappa sen också :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0