Helg :)

Nu är det helg - skönt!! Blir en relativt lugn helg...om man bortser från ikväll! :P De är först korridorsfest från 18, Pizza time..men just den delen skippar jag! Sen är det jobb på kåren från 20.30 :) Skiiit kul, några brudar i klassen skulle också jobba, hoppas det blir najs. Den anti är att jag inte har några bra byxor..så jag får väl springa runt med kjol..vi får se. :)

Nu sitter jag och Annica i skolan, har ätit en äcklig macka..eftersom jag glömde mina korvar ute (åt de igårkväll) under natten hade dom krympigt och blivit oätliga. Annica kollar bostäder, jag kollar mail och jobb! Ska snart iväg på visningen! *Hoppas hoppas hoppas-tvi tvi tvi!*

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0