God dag

God morgon, god förmiddag...och god dag..välj en av dom så passar dom nog. Jag har varit vaken sen 10 - tiden någongång, har vaknat av och på inatt¨/imorse och trott att jag försovigt mig. Men idag har jag ingenting att forsova mig till :) Känns skönt med lite ledigt faktiskt!

Idag är vädret helt okej, lute moln och lite blått på himlen. :) Tänkte ta och upptäcka Kalmar lite idag, ska bla till Jysk..dit cyklar jag eftersom de är en bra bit bort..ska kolla om dom fått in min säng och boka hemkörningen :) Sen ska jag kolla runt på stan, upptäcka områdena runtomkring lite också är planen..nu är det norra vägen - skolan - en snabbis till funkabo - city - baronen -hem! Så något mer måste man ju ta och ta reda på om stan :)

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan diska och bege mig bortåt. Ikväll blir det eventuellt biobesök... Är egentligen "Panik i Parken" - nollning just nu, men jag har legat och läst en ny bok "Storlek 37" och fastnade helt i den! :)

Have a good one! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0