Fredagen

Snart var denna dag också avslutad :p

Denna dag har gått i pluggandets tecken! Blev inte så mycket gjort på förmiddagen efter banken, då var jag mest sur på att dom räknar så olika..2000:- skillnad är fan sjukt! Men jag har en snäll pappa som hjälper mig - tack världens bästa pappa! :) Vi får se hur det går med lägenhet, lån och allt det. Känns som jag MÅSTE fokusera på tentan som är på Måndag morgon (8-12)

Eftermiddagen var det plugg på biblioteket med Annica, Helena och Stina..de gick rätt bra! Imorgon så ska vi  (jag, stina och annica tror jag..och helena också kanske) träna ett pass på Nordic och efter det till biblioteket för att diskutera och gå igenom lite snabbt. 16 kommer de andra hem till Annica och då ska vi plugga gärnet innan vi ska äta och ha pjamasparty - haha! Eller vad va det vi kom överens om?!

Nu ska jag ringa pappa och stryka under allt viktigt i mina anteckningar! Ha en superhelg!

PS. mjukisdressen från Ellos var i en helt annan röd färg än på bilden - inte fint! Ska byta till ett i grått tror jag..men vill bara ha byxorna :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0