Fina naglar..

Mätt och belåten är precis vad jag är nu! :) Har precis ätit lite pasta och köttbullar, mums mums! Dock var dom inte hemmagjorda :p Men de var studentstyle :p Har målat naglarna snyggt röda, en superfin färg från Mavala "Bordeaux"..det är nog den perfekt röda färgen, annars har jag svårt för just rött på naglarna! Nu har jag alltså en ny röd favorit :) Så bra och billigt med Mavala :)



Här näst är det kören som gäller, den börjar 18 och sen är det skönsånd i 2,5h :) Så trevligt så! :) Men nu vill jag börja sjunga julsånger, om jag och lina fick bestämma skulle vi nog börjat redan förra veckan :p Hihi! "Nu är det jul.." Sen när jag kommer hem ska jag läsa lite i böckerna till imorgon..fast jag vet inte om det var en vanlig föreläsning då..de är Nils Nilsson (hihi) som föreläser och honom har vi aldrig haft.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0