...

...jag kan verkligen rekomendera "Jakten på lycka" En helt otrolig film, väldigt motiverande och lärorik, där har vi verkligen livets hårda skola! Jag har en ny förebild om vi säger så, stark film och en ännu starkare man! :)

   Gardner published a book of his memoirs in 2006 titled The Pursuit of Happyness.

Citat: Far och son är i en stor sovsal på ett härberg, dom har förlorat allt, har inga pengar..ingen bostad. Sonen går på ett dagis i slum-kvarteren och trivs inte så bra..precis när han ska somna vänder han sig till sin pappa och säger "Your a good papa" OMG! Känslor, de hade förlorat mycket...men hade fortfarande varandra!

Skulle jag vilja äta middag med vem som hellst i hela världen, död eller levande skulle jag välja Christopher Gardner! Insperation!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Den filmen är verkligen så bra, ännu bättre eftersom det är en sann historia. Jo, jag gillar också marknadsföring, det är riktigt intressant. Vi har en bok som heter Foundations of Marketing, men jag har läst Kotler innan också! =)

2007-09-27 @ 09:27:53
URL: http://shoppingbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0