:)

Nu blev vi precis klara med vår uppgift till seminariet imorgon, känns skönt..äntligen! :)

I förmiddags hade vi bokstavligen en sååå tråkig föreläsning, obligatorisk och den handlade inte ett piss om det den var utannonserad som..väldigt dåligt enligt mig. Första timman var en historialektion...och sen började jag läsa min bok och sket i vad föreläsaren pratade om :S Suck alltså!!!

Nu ska jag hem och städa mitt bombnedslag till rum..shit de är kaus..fast nu överdriver jag! Men det är dammigt och jag gillar verkligen inte dom otroligt dåliga dammsugarna som finns i korredoren, dom fungerar knappt. Men men..vill ha det fint när jag kommer hem igen på söndag!! De är härligt att komma hem till ett rent och fint hem. Ska försöka mig på att riva skrivbordet och få ner det i källaren, tröttnat på det och vill ha upp mitt nya fina vita! :)

Åker hem imorgon efter vårt seminarie, troligtvis bussen för 136:-! Skriver ett inlägg ikväll om jag har internet, annars så hörs vi på söndag när jag kommer hem igen!

Ha de bra...och eventuellt trevlig helg också :p
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0