En ny dag

Godmorgon! :)

Trotts att jag sovit på soffan, de var kallt och trångt, men men. Idag kommer sängen, annars jäklar alltså! :S Dagen är ganska intensiv, ha en lucka på 1h då sängen måste komma..tid för middag innna jag ska iväg igen :) Känns kul med lite fart.

Schema Tisdag:
Grupparbete i skolan
Lunch
Föreläsning
Arbetsintervju
Sängleverans - hoppas hoppas -
Körövning, första gången..! :)
Hem och läsa/sova/läsa

De var min dag, de är soligt ute så de är ju bra..kanske inte lika kallt som det varit hittills! Nu ska jag fixa frukost och packa lunch...ska vara i skolan om 20min...de är luuungt :)
Ciao

Kommentarer
Postat av: Angelica

mys med soff-sovning;)

2007-09-04 @ 15:36:05
URL: http://anjelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0