En månad!

Nu har jag varit bosatt i kalmar i en månad, känns helt crazy men har verkligen varit en bra start! :) Stor del tack vare tjejerna, ni är så bra så bra :D

Fast jag skulle inte säga att Kalmar är "hemma", mitt hemma är Stockholm och det kommer det alltid att vara. Men jag går "hem" till rummet ändå här i kalmar. Efter ommöbleringen igår bleve det lite roligare..man måste ju variera sig lite iaf. Ett måste är att måla om väggarna, blir nog vitt och kanske en fondvägg för att göra det lite roligare. Väggarna ekar tomt, men tavlor och sådant extra piff-piff får vänta till de är målat och jag vet hur jag vill ha det :)

Har suttit och pluggat hittils idag, den intressanta boken blir tunnare. Det går rätt långsamt men är så intressant att det inte gör någonting. Dock känns det i ryggen, jag har bara en hård trästol att sitta på..blir en tur till IKEA och hämta Karsten när pappa och dom kommer ner nästa vecka..troligtvis. I eftermiddag är det fika som gäller, vi ska prova något nytt så vi får se vad som händer.

Annars så känner jag för lite förnyelse. Vet inte riktigt vad, man kanske skulle uppdatera bloggen lite, ändra designen till något lite mer ljust. Med lite filurer och så kanske. Vi får se vad det blir av..ska spåna lite på det här nu.

Kommentarer
Postat av: Hej hopp

hej hopp
skulle bara säga hej. nu gick du och jag är själv.
:(
jag vill gå ut i kväll vill inte vara hemme. jaja
en annan gång
puss och kram annica

2007-09-28 @ 12:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0