Ellos!

Jag ska cykla och lämna in två paket som ska retuneras. Ett från H&M och ett från Ellos. Jag ska dock byta till annat på ellos..ska bara kika och se om jag hittar något annat mys som passar bättre!

Nu måste jag ladda upp med höstkläder..de har börjat bli riktigt kyligt om ni frågar mig! Men hösten är mysigt, jag är nog en riktig höstflicka, älskar tanken att sitta på ett Cafe och mysa, titta ut och se alla löv i olika färger och känna att de är lite kyligt ute. Då får man ha stoora halsbudar och de, de är en riktig favorit

...nu ska jag kika på Ellos hemsida! Måste bara tipsa om att man kan fylla i retursedeln på deras hemsida så slipper man fylla i på den lille lille retursedeln...och då kan man beställa det nya på en gång :) Är det inte super?!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0