Böcker!

Dessa böcker hämtade jag ut imorse innan skolan, det dumma var att de kom till Pressbyrån som ligger sååå dumt till..de finns bara en väg så man kör fram-och tillbaka vilket är tråk-tråk-tråk!

Omslagsbild: ISBN 9789170549267, VäninnanOmslagsbild: ISBN 9789170549847, O.S.AOmslagsbild: ISBN 9789100110789, Matilde

Har börjat läsa första boken, "Väninnan" nu (läs dom i ordning) känns lite tråkigt att man vet vad som kommer hända, huvudpersonen är omnämnd i efterföljande "Storlek 37" som jag precis läst ut. Men men! Dom är riktigt bra, perfekt höstläsning! De braiga är att jag har tre rätt tjocka böcker framför mig. Har dock läst 80-sidor senaste timman så dom kanske inte räcker så länge!

Jag behöver alltid boktips, kom ihåg det! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan tipsa om Jane Moores böcker, riktigt bra! Har läst, Mina ex, Fyra i leken och love@firstsight, gillar allihop!

2007-09-07 @ 17:56:47
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0