Back on the hunt..

Gick av en slump förbi mäklaren (en av många i Kalmar) när vi var i stan tidigare idag och såg en fin liten etta på 38kvm. Den har sovalkov och ett lite större fint kök.
Sprang in till mäklaren och snackade med dom, den var precis ny så jag passade på att boka tid för en visning. Förhoppningsvis imorgon klockan 13 ska jag kolla på den.

Köket, annan vinkel

Utgångspriset är helt okej..räknar på ca 100 000 mindre än den förra jag kollade på i slutet. Känns kul! Ligger bra till i det området jag är intresserad av..spännande! Mäklaren var väldigt trevlig, inte som förra sura gubben, honom ville jag verkligen inte försörja - trodde mäklare var tvungna att vara trevligare, men inte han då!

Det bästa är att jag faktiskt skulle ha råd med den!! Låg månadskostnad - litet bostadsbidrag, ca 400:-/mån men de är alltid något :) Har räknat på allt nu...och de blir ca 400:- dyrare i månaden än vad jag har nu..men då är det den dubbla platsen också :)
Happy happy me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0