Affärsskolan

Jag får ju så många underbara ideér för mig...varför inte ta tillfället i akt och lära mig lite mer om hur man startar eget företag och hur det funderar?! Affärsskolan anordnas av Kalmar Science Park Incubator och Högskolan i Kalmar och tar upp olika delar som är viktiga. Affärsplan och koncept, Marknadsföring och försäljning och sedan mer om de ekonomiska bitarna.

Kalmar Science Park


Det känns som en väldigt bra grej att gå på, de är sju träffar på kvällstid, de är kostnadsfritt och verkar bara toppen! Varför inte liksom? Då kan jag anställa mig själv och slippa tänka på möjliga arbetsgivare som säger att dom ska ringa - men ändå inte gör det! Vad tycks, vi kör väl på det här?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0