Värsta duktig!

Puh jag är sluuut i huvudet! Men jag håller min tidsplan otrollligt bra, mycket bättre än väntat! Har renskrivit 6/7 skulle jag tro nu, var typ 60 sidor tror jag :) Satt på biblan mellan 14-20 idag och fick en massa gjort! Blä, (väldigt mycket blä i bloggen nu för tiden :p) allt ska vara renskrivet till imorgon så jag har nog en 2h framför mig innan jag får träffa sängen.
Men de var inte bara plugg idag, bara nästan. Grupparbete på förmiddagen med gratis lunch från mamma helena :p JA de är du helena! Tack för maten! :) Sen så tvingade jag mig på Helena och Lina som skulle till IKEA..my favorit place :) Köpte fyra kartonger som man kan ha braha saker i, behövs nu efter flytten! 56:- eller nått gick det på - tack tack!
Seeeen blev det snabb shopping (för min del, inte Linas :p) innan jag gick mot biblioteket. Min cykel står hos Lina så ska gå och hämta den imorgon efter biblioteket...ska träffas 09.00 då vi har ett bokat grupprum och sen kör vi på. Blir nog några enskillda pluggpauser för mig och annica eftersom vi har tenta - bajs på oss!

Aja...puss på er - back to plugget! (mums jag äter glass)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0