Våren hos Hm...

Är du en av oss lyckliga som fått hem hm.s nya katalog? (jag skulle tro att alla medlemmar har fått den) Man får -10% på de man beställer plus ett presentkort på 50:- när paketet kommer, great men farligt!

Massa färliga saker och inte i en massa gräsliga färger utan riktiga "vårfärger" ljust och fint (iaf hos hm)! De utsvängda fortsätter men jag tycker mig se mer utsvängda byxor - Johanna likes!

Men det bästa är ändå skorna..mina (och syrrans) ballerinas kommer tillbaka. Vi snackar mina ääälsklingsskor som jag vägrade slänga trots hål :p Kommer i svart och sen metallic cerice, silver, guld och blått! Jag ska beställa två par svarta, ett par rosa, ett par silver och ett par guld. Sååååå mycket tyckte jag om dem! Dom får aldrig sluta med dom, men jag laddar upp ett lager nu iaf! Håller på att skapa en beställning, många frågetecken i katalogen just nu...men är uppe på en si sådär 1600:- (efter dragen rabatt) Herregud - stoppa mig någon!!!!


Kommentarer
Postat av: annica

du är knäpp. beställa så mycket. hoppas du att något kommer att skickas tillbaka eller.
jaja puss

2007-10-31 @ 17:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0