Update..

Nu har jag städat och varit duktig och gjort näästan allt jag ska göra idag! Gick precis och kollade posten, för 3.e gången idag och Jippie nu har jag fått en bok! Rivalerna av Lesley Lokko, någon som läst den?

Omslagsbild: ISBN 9789170013638, Rivalerna

Beställde tre böcker för två veckor sedan, men de blev en massa föresningar så dom delade upp leveransen..gud vet när dom andra böckerna kommer! :S Men nu har jag något att läsa iaf..! Ska lämna tillbaka dom andra böckerna till Lina..så jag inte snor hennes läsning. Måste läsa ut den i helgen bara, för nästa vecka är det hård plugg som gäller!!! :S Men de är en del av grejjen..de ska nog gå bra!

Kap 11 eller nått står nu på schemat!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag har läst rivalerna, den är grymt bra! har du läst lyckosökare? den är skriven av samma författare.

2007-12-07 @ 16:15:14
URL: http://thelifeofjennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0