Tröttis måndag..

Så var ytterligare en dag avklarad..undra hur många som återstår :p

Skön dag, fast jag tycker vi fick en hel del avklarat..förberedde oss inför vår presentation imorgon i skolan, samt skapade ett gäng frågor införmpartnerföretagsanalysen och intervjun nästa måndag. Kul i jul! Vi var hos Lina först och sedan cyklade vi till skolan för att öva igenom det i ett klassrum och se till att allt skulle fungera - teknik och sådant tjafs you know.

Efter det..var vi rätt slut i huvudet och bestämde oss för att dra till "city" för letning och fika. Känns inte så ekonomiskt av mig att lägga ner 50:- på fika när de är typ 1/10 av det man har att leva på resten av månaden. Men jag har massa mat hemma..så jag ska nog klara mig - NUDLAR! :D
Men vi hade trevligt, gick runt och letade efter tavelmaterial till Lina och lite annat skoj. Köpte en penna och tre papper till morgondagens presentation!

...fan nu måste jag dricka vatten innan jag dör (åt ett äpple(två) fast jag är allergisk - men de är gott vad ska man göra?!) Hoppas jag hinner ringa pappa innan jag dör, suck för mäklare - dom är jobbiga!
Puss från lille mig

Kommentarer
Postat av: Helle

Skickade frågorna till din skolmejl, hitta int eden andra.

2007-10-09 @ 11:30:31
URL: http://hellebulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0