Torsdag

Halloj!
Hoppas alla haft en trevlig torsdag och att alla fått massa pengar på posten...de har jag fått! :) :p

Min dag gick som alla andra i pluggandets tecken! Gick upp i morse och satt och pluggade i köket i typ 2h innan de var dags för en repetitionsföreläsning i skolan. Hans kicks asss...han fattar att de är bra och kan ge oss tid till det! Tack så bra så bra, mikael är muppig! Bläää
Efteråt så cyklade jag och Annica till Maxi och köpte morgondagens lunch...vi ska sitta i biblioteket hela dagen  typ så då behöver man lite gött käk - briemackor! Sen blev det biblan fram till 19 typ när vi gått igenom allt och kände att vi behövde ha en rast från pluggandet..hemma iaf 1.5h innan man brukar! Vi var duktiga ooooch hade kul!

Dagens bästa: Blev uppringd av Barometern (tidning i Kalmar), jag sökte jobb som prenumenationsförsäljare för några veckor sedan..och nuuu hörde dom av sig :) Vi hade en telefonintervju och sen bestämde han att jag skulle på en "riktig" intervju imorgon. Shit va glad jag är! De är iaf en intervju..har ju inte fått jobbet men jag är iaf ett steg närmare. Jobbet är att ringa upp kunder som slutat att prenumerera, nyinflyttade mm för att ge dom erbjudanden mm...Hoppas på mig imorgon 14.00! :)

Nu ska jag läsa om MFL (ja helena vad är det för någonting????) - lag shit! Men de är inte sååå svårt så jag hoppas att jag inte dör. Ska skriva rent dagens föreläsning också...de kommer bli helgens plugghäfte :)

Ciao


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ååh.. vad skoj =D Självklart håller jag tummarna för dig imorgon... Kram

2007-10-18 @ 21:45:42
Postat av: Helle

Vadå jag?:S

2007-10-18 @ 22:00:58
URL: http://hellebulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0