Torsdag morgon..

Jag är lite efter i tiden, de känns som tisdag eller nått! Men men..idag är det torsdag - Dugga! Den öppnade för 33min sen..jag ska träffa Annica på biblioteket så ska vi göra den tillsammans, skönt att man inte behöver vara i skolan! :)

Att gå upp idag var sååå segt låg i sängen i säkert 2h och somnade om hela tiden..haha, men inte så farlig treäningsverk (men jag lovar att de känns!) Ska in till köket nu och äta lite frulle, ska ta fram dom viktiga sidorna i boken som lite förberedelse inför duggan..kommer sitta lappar i halva boken!

Oh..något bra med dagen! En tjej har anmält intresse till mitt rum och vill ta över de så snart som möjligt (Jippie!) Den var fort ledig i morse så hoppas att hon får den. Skulle vara skönt om jag slapp dubbla hyror..då skulle jag få betala mindre än en hel om hon tar över den 16 november - Tack för det!!

Nä nu måste jag springa...ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0