Strejk!

Blääää...ingenting vill ju fungera!!! SUCK!!

Mitt jäkla excel är typ från STENÅLDERN och jag hittar inte summerings helvetes knappen....! Sen vill inte bloggen fungera, den är hur seg som hellst och vägrar uppdatera när jag gör om den - snälla gör som jag vill!!! Blä!
Nu strejkar jag och går och lägger mig..nu! Hej då!

Imorgon ska vi intervjua vårat partnerföretag (skulle inte kunna bry mig mindre!) ska bli skönt att få det avklarat! Hoppas att de går bra och att vi kan få snacka med en eller två anställda också, hoppas..de vore skönt att ha allt sådant avklarat! Känner att de kommer nog vara ett gäng som pluggar omtenta..JAG! Så vore ju skönt att iaf slippa åka dit på intervju igen!

Hoppas på mig - Inte U, inte UUUUUU! *ta i trä*

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0