Söndagen..

Hej halloj! Ojsiken va kallt det är ute, var ute och tog en promenix nu på eftermiddagen, kom hem någon timma sedan och oj så kallt det är. Hade på mig tjocka jackan, mössan, vantar och halsduk. Kallt kallt kallt! Men det var skönt att få i sig lite luft, gick i lite över en timma men skulle kunna gått mycket längre..så skönt var det! :) Hörde stadion när jag närmade mig centrala öarna, hihi vilket ljud 14 000 pers kan åstakomma..men trodde de skulle vara mer! :p

Ikväll blir det hemmagjord pizza, måste dock åka till affären och handla lite först. Har tomatsås, skinka, ost, tomater och lök hemma men känner att jag vill ha någonting mer på..vi får se om jag har till degen annars kanske jag slipper bege mig ut i kylan :P

Måste köp:
Riktig vinterjacka - dun!
Vinterskor..
Förhoppningsvis så har jag råd att köpa något av dessa nu..jacka står högst på listan, troligtvis någon från Stadium. Har dock -15% hos InterSport så får kolla hos dem först!

Polisbilarna åker fram och tillbaka utanför fönstret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0