Söndag

Blä vilken latis söndag det har varit, har inte haft någon koncentration utan bara känt mig trött och hängig..fy inte bra. Hade "sjuk känslan" i kroppen tidigare, nu har den försvunnit så jag hoppas att den inte kommer tillbaka under natten! Jag har sovit waaay för lite den här veckan..har ju pluggat som en tooook day and night, och då fungerar inte min kropp - den vill ha sömn, iaf 7-8h per natt annars går det inte. Har iaf inte börjat få näsblod så då borde jag klara en vecka till i samma tempo.

Tentan är alltså imorgon 8-12 i Tornet, hoppas hoppas. Känner mig mycket mer förberädd nu är vad jag gjorde förra tentan...då visste jag knappt vad jag hette. Känns mycket bättre nu..sålänge jag förblir frisk och inte vaknar sjuk. Men jag måste gå igenom alla namn..de glömmer jag heeela tiden! Men G ska man iaf klara, annars hoppar jag fan av programmet!

Hihi..mellan små stunderna av pluggande så har jag tittat på ANTM säsong 9...sååå bra! :) Var de säsong 8 som gick senast på tv eller vilken var det? Blir iaf tidig kväll ikväll..ska upp tidigt och gå igenom allt imorgon!

Ciao..tänk på mig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0