Söndag

Nu åkte precis Pappa, Birgitta och Farmor hem..tack för helgen! :) *Mums*

Det var ganska lungt trots besöket, dom kom ner igår efter träningen, var här vid 13 tiden och sedan åkte vi direkt och kollade på min nya lägenhet. Dom tyckte den var super, träffade även säljaren som var trevlig, verkligen ordningsam av sig..haha pappa har fått för sig att göra både det ena och det andra! Min pappa är bäst! :)

Efter visningen av min uuuunderbara lägenhet som alla älskade åt vi lite lunch nere vid hamnen på Stekhuset, laxplanka åt jag och den var sjuuuukt god! Kan jag rekomendera! Sedan gick vi till slottet och gick runt där, gick i trädgårdarna och hade så trevligt så trevligt..men de var lite kyligt! Så när vi kom tillbaka satta vi oss på en pub och tog en Irish coffee..men fansiken va mycket whisky det var i, jag kunde inte dricka min..så gick en SD! :) Mums mums mums! Satt där i någon timma innan vi tröttnade och gick till Harrys..väldigt trevligt ställe..och Bowling hade dom också :) Blev lite mat där också innan vi tröttnade och gick till Pappa och Birgittas hotell och där blidde det en cider innan jag och farmor gick hemåt!

Idag stod IKEA på schemat men innan dess åt vi frukost tillsammans på hotellet (Best Western). På IKEA skulle jag lämna tillbaka ett skrivbord jag köpt..kommer inte få plats i nya lägenheten (använder köksbordet istället) så nu har jag 760:- tillgodo på IKEA vilket var bra. Köpte lite bunkar, örngott och lite smått som behövs nu. Resterande lite större saker får vänta till i November då iaf min snälla pappa ska komma och hjälpa mig flytta! Vad skulle man ta sig till utan en snäll pappa?! Jag vet då inte!!!

Fick lite presenter också, ett sött halsband och kaffe-grejer (så man kan göra latte, riktig latte ala Birgitta!) *MUMS!* Nu ska jag läsa lite i min nya bok, och sedan blir det att cykla till MAXI och köpa mjölk så jag kan göra en riktig latte! Så himlans gott..kan fota den och lägga upp en bild..mums mums mums! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0