Snart är det dags

Onsdag -  check!

Gud va man blir slut i huvudet av att bara tänka på den där himlans analysen, men en sak är säker, muhahahhaha, dom vi kommer opponera mot kommer ha myyyycket ondare när vi är klara. Hoppas att vi får lite skit också, konstruktivt så vi vet vad som ska arbetas på. Är man 5 pers så är det ju ändå rätt svårt att skriva! Men jag ser fram emot imorgon..10.00 om jag inte minns fel. Måste gå igenom min bit, man måste ju veta till 110% vad de är man snackar om. Så jag ska arbeta lite mer på det!

Just nu är Pappa och Birgitta i lägenheten i stan och plockar till sig mina saker, en sterio, vinterkläder och en massa småsaker. Han snackade om någon tv från mamma...hoppas de inte är fettot, den är så jäkla liten och man ser piss. Inbyggd VHS - NEJ TACK! Men tv som tv..jag vette ***. Skönt att ha alla ens saker..scoutstuffet ska också ner om jag känner för att gå och bli aktiv i en kår...känns faktiskt lite lockande måste jag erkänna! :p Smålandsscouting har jag inte provat på :p

Skrivit över rummet till Anders som tar över på fredag så allt de är klart, pappa ska ha varit på banken idag och fixat med lånen och imorgon 15.00 så ska jag ta över - can´t wait!  Ska bli underbart att flytta till eget, men nu är man ändå van att bo tillsammans med folk..men jag överlever. Annars har jag Lina bara över gården så om jag blir sällskapssjuk så får jag attackera henne (asså inte bokstavligt utan mer bjuda in mig på te :p )

Trööööööttttt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0