Skrivarkurs!

Vad jag vill bli när jag blir stor!?
Författare!!! Skriva en massa mysiga böcker, lagom tjocka som man kan krypa upp med i soffan och bara njuta av tillsammans med lite varmt mumsigt te! Böcker dom kanske liknar Denise Rydberg eller Kajsa Ingemarsson, en tjejbok om en karaktärs liv. De skulle jag villja göra, inte bara för pengar utan för fantasin..hitta på olika karaktärer..bygga upp en persons liv precis som man vill..eller tycker. Vilken makt va :p
Sen skulle jag vilja ha ett cafe..där jag kan sälja mina böcker och skriva nya! De är min dröm! Den har jag haft...alltid! Jag hoppas att jag kommer få tillfälle att uppfylla den, tänk vilket härligt liv. Hoppas jag iaf! :)

Så hur gör man - jo man kan ju börja med en skrivkurs av något slag bara för att se hur det är och vad det är som egentligen händer där bakom datorskärmen när författaren skriver! Bara på skoj..se om man har någonting att komma med - vem vet!? Nu ska jag kolla upp om det finns någonting som passar sig...skulle vara en rolig grej tycker jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0