Shopping!

Skickade iväg en beställning till Ellos tidigare, blev en kofta (den jag visade) och sen hittade jag en söt lång tröja som ska kunna användas som "klänning" så vi får se. Kommer på torsdag..ska hämta de när jag ska titta in i mitt nya hem..överlåtelse torsdag 15.00..oh jag kan inte vänta! Ska bli super!

Har suttit med vårat grupparbete men majoriteten av kvällen gick till att skriva ansökningsbrev för utlanddstudier. Ska vara inne på torsdag..INTE GLÖMMA (får för mig att de är på fredag nämligen!) så jag har suttit och fixat med del 2 - en cv-liknande sak. Timmarna bokstavligt bara flög iväg och så var klockan 00.06 - shiiit!
Men jag har varit duktig! Ska skriva och fixa de sista imorgon innan jag hoppas att birgitta kan läsa igenom och hjälpa mig med vissa saker jag inte får fram riktigt rätt..mer lustigt! :p

Sen måste jag gå och ta en bild, såg en fotoautomat utanför Konsum i Kvasten så de får bli den! Haha..underbara erfarenheter från fotoautomater, gärna i Schweiz och med en sådär 7 pers i den lille lille kiosten - another story but ohh so fun!

Nu - Sängen! Imorgon - Biblioteket! :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0