Seg i kolan!

Blä, ingen bra dag..jag skulle vilja göra en massa saker men mitt huvud hänger tyvärr inte riktigt med i svängarna, så jag har isolerat mig i rummet! Blä blä blä! Och idag är det tisdag och allt vilket betyder att de är kör..NU..men mitt huvud skulle inte klara av de, jag vill inte förstöra rösten eller få en värre huvudvärk!
Och plugga måste jag också göra - lycka till!
Har ingen koncentation what so ever och allt känns bara tråkigt! :( Vill bli av med elaka tentan..eller iaf ha koll på läget. Men idag blev ingen vettig plugg-dag! Imorgon är det biblioteket från 11.00 med Annica, ska upp tidigare än det och försöka läsa lite extra, har nog gett upp för idag :(

Får iaf flytta in från 1 november i nya lägenheten, ska träffa säljaren hos mäklaren då och fixa det sista, pappa har snackat med banken idag så allt de är iaf okej..ska försöka få tag i killen som ska flytta in i rummet bara..vore ju kanske bra! Nä nu ska jag till köket! :)

Blääää är sammanfattningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0