Paket från HM

Oh så roligt det är att få paket! :)

Efter träningen så cyklade jag och hämtade mitt "lilla" paket, visade sig vara stort och komma i kartong - men hem fick jag det! :) Många saker va fina, vissa saker var helt FEL och andra är jag lite tveksam över!

Stövletter - Åker tillbaka, hade en konstig söm som stör mig, satsar på ett par stövlar senare istället!
Träningsset - Perfekt! Verkligen underbart 79,90:- på "Outlet"-delen och fanns i alla storlekar senast jag kollade.
Klänningen - Kom i form av en kort tröja i fel storlek - felpackat!!!!! Snyft ge mig rätt nu nu nu!!!
Kjol - Satt tyvärr konstigt på, lite kostig längd dessutom så den åker tillbaka!
Bäddset - Jättefint för 79,90:-, kommer behållas och användas (lägger ut bild när jag bäddat med de!)
Myströja - Gratis är gott! Tack så mycket för den! :)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Svar:
Så lite så :)
Det ser jag fram emot att få se :)
Ha en bra dag!

2007-10-04 @ 00:43:17
URL: http://isabelparleros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0