På stan..

Mätt och belåten...och massa pengar fattigare är jag tillbaka!

Hittade "min" jacka direkt, den Everest jackan jag skrev om igår om jag inte minns fel, 1200:- men det är den värd :) Fanns i ett gäng färger men jag tog en i mörkbrun..så äntligen har jag en brun jacka! :p Blev även en ansiktsmask, två nagellack och en makeuppensel till ögonskuggan..en mjukare variant!

Lägger upp bilder senare! :)

Har även hittat en grå kofta, denne från Ellos för 199:- finns i tre färger till om man känner för det. Är en längre variant som kan användas med leggings som en klänningsvariant - hoppas den passar perfa! Ska skicka efter den och kika om det finns något annat...farligt! Men man betalar inte förens nästa månad :p Nä men jag behöver verkligen någonting nytt..allt är så tråkigt! :)
Zooma

Kommentarer
Postat av: Frida

Göttans o hitta jackan! Mys och använd den flitigt nu. Ja brunt är ju inte helt fel de heller, tyvärr passar jag inte i brunt. : )

2007-10-29 @ 22:40:44
URL: http://fridalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0