Onsdag!

Puh, nu är jag hemma efter en heldag ute på äventyr!..
Vaknade vid 07 tiden och gick upp efter ett tag och fixade mig, vi skulle träffas och äta frukost hos Lina klockan 08.30 så de var bara kläder och resten som skulle fixas. De var en trevlig frulle..men bara jag och Lina, lilla sjuka Annica hade sovit dåligt (bli frisk gumman!) men vi hade trevligt och pratade om våra lägenheter *Hihi* Vid 10-tiden så kom dom andra och vi började arbeta med vår konsumentanalys i två timmar .

Sen var de var dags för skola och föreläsning, en lång på 3h och sen var det information inbokat i 1h efter det, så enligt schemat skulle vi slutat 16.00. Men de blev bara en kvarts info så de var skönt. Jag och annica åkte ner till stan och gick runt i lite olika inredningsbutiker och kikade lite, båda ska ju flytta (förhoppningsvis)! Ska hänga med Annica och Helena på visning imorgon, en trea någonstans i Funkabo/Berga området...snacka om att vi håller ihop tjejer, skojjigt! Så de ska bli spännande och titta om de är något för Annica och Viktor. :)

Snabbt hem och bytte om till träningskläder och sen iväg igen mot gymmet. Blev 25min snabbt på löpbandet innan vi gick på pass Core (mage, rygg och balans) i 30min och hooooly mooooly va slut jag är!  Inte nog med de...blev 15min avslut på skid-maskinerna också (den utan händer) så nuuu jäklar! Imorgon kommer man ha ont...och de blir ingen träning då - REST!

Nu ska jag duscha och äta lite mat :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0