Ny vecka..

Halloj i stugan!
Nu är jag hemma från tentan och ifrån en visit i stan. Tentan gick mycket bra, en fråga som jag känner kan sänka mig...jäkla juristtant! :p Jag tycker om frågor där det är "fråga 1: bla bla bla" inte en lång text som man ska försöka tolka, jättesvårt när man inte förstår frågan! Resten gick otroligt bra faktiskt, g är så självklart som jag heter Johanna, men såklart vore det roligt med ett VG också..måste ha 39,5p för ett VG och det känns som jag skulle kunnat klara den gränsen! Tack så mycket för tentan Hasse..honom vill jag ja i varje ämne! :)

Efter tentan cyklade jag med Stina ner till stan, hon skulle boka ny tid hos frisören för när hon slingade de i lördags blev det inte riktig bra så nu ska dom fixa det. Sedan gick vi runt på stan och kikade, åt lunch ute också - lyxade till det eftersom tentan gick bra :) Efter någon timma så cyklade stinisen hem och jag kom på att jag skulle till banken och kolla upp "dom förlorade fonderna" - wei jag hade 1600:- hos Nordea som nu kommer bli till möbler och annat skoj till mitt nya hem! :)
Dumma mäklaren..har ringt honom två gånger och inget svar, eller tre kanske och sen gick jag förbi kontoret och då var han i Nybro! Suck! 

Nu ska jag..inte göra någonting alls :)  

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh vad kul att tentan gick bra =D
Kramen

2007-10-22 @ 23:56:33
Postat av: Jojo

Japp - känns superskönt! Kram

2007-10-23 @ 18:20:24
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0