Min lördag

Är det något jag tycker är vakert så är det lysande städer, som "Kalmar i ljus" det är något så vackert med alla gamla byggnader som lyser och ser så levande ut :) Strålande! Jag och Lina har en plan om Kalmar, oktober och rosa nästa oktober..vi får se hur det går för oss - men jag tror på de, och lika så om en annan storslagen plan! :) :p Kick asss :p

Dagen fortsatt i pluggandets tecken..matpaus vid 17 tiden när jag nästan dog av hunger (inte bra!) för att sedan fortsätta en timma senare i två och en halv timmar, då blev det kaffe - latte! Mums dom blir bättre och bättre! Fick ett recept på en mumsig kaffe från Birgitta som jag tänkte lägga ut..inte provat än men verkar super! :) Nu tittar jag på "The Wedding Date" en av mina favoriter..jag är en 100% romantisk komedi! Loooove it :) <3 Halva filmen ute i köket..och nu fortsätter jag inne i rummet eftersom jag har filmen själv - såklart! 



Imorgon blir det en promenix innan frukost..ska upp 08 - SKA UPP! Ställer klockan på 07.30 och kan läsa lite då :p Hihi sen blir de plugga plugga plugga!!!

Puss på er! Cooofffeeee is slut - ah no! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0