Måndag och ny vecka..

Nu vill jag att de ska vara tisdag..ja om två veckor! De datumet längtar jag till - skit mycket! Då är alla tentor över..ja ial på 5veckor innan nästa fan kommer - och då är de på ekonomistyrning! Alla mina farvågor har nog blivit uppfyllda - förra tentan sket sig, jag vet inte om de är detta jag vill arbeta med..och jag har iiinga pengar!

Visst ohhh jobba som marknadschef och tjäna minst 80 000:-/mån, men vad får man ut av de då? Kul...ibland men man börjar väll inte på en otrolig lön ändå..alla arbetar sig upp!!! Men nu har jag gått och kärvat ner mig i turism - de har jag alltid velat sysla med..va mitt val efter MF - men hur ska jag göra?! Vad när..va!?!??!?!? Jag är så förvirrad att jag inte vet vad..jag ska ringa min mamma och tvinga henne att hjälpa mig - säga hur jag ska göra helt enkelt!
Nä nu är jag anti...och vill inte göra annat än att ligga i sängen och titta på tv! (ps jag har ingen tv och jag vill inte ligga i sängen!) Blääää!!!

Update: Studievägledaren har äntligen hört av sig...ska dit på Onsdag 10.00..om jag kan, men de har jag ingen koll på så jag antar det! Vi får se..nu ska jag bli glad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0