Må bra!

Nu tycker jag att alla mår fööööör dåligt! Jag tycker att vi ska få må bra nu..alla ska må bra! Tycker inte om att se gråtande vänner eller ledsna vänner pga personer som är allmänt muppiga i huvudet och fan ibland vill jag skjuta dom (men nej, det tänker jag absolut inte göra!) Men det känns så, varför har andra personer makten att förstöra en annans liv, iaf för ett tag. Fel fel fel..

Såklart att man blir ledsen..de blir alla, jag gråter ju för i tusiken i genomsnitt 20 gånger i veckan..hihi nä nu överdrev jag. Men ändå..alla ska vara glad och må bra. Vi får ha en "Må Bra-helg"..eller nått! Och isolera oss i en bostad och måla mina möbler...oj fel!..menade lägga ansiktsmasker och äta smoothis :p (måla liiite kanske :p) Sköt dig själv och skit i andra. Som i jobbiga människor - du går först!

Dagens uppmaningar:
Fan säger du att du inte tror på kärlek igen Cagla..då du!
Camilla - ARG! BLÄ!
A - du är underbar och..fan ibland blir jag sur!
Tycker du om att måla möbler - välkommen till Banérgatan! ;)

Nu ska jag hämta sista tvätten och sedan sooova som ett litet barn!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Helle

Mohahahahaha kvinna! Nu ska ja göra oom den ännu mer :P Haha, skojja bara :D Plugga duktigt!

2007-10-24 @ 09:53:33
URL: http://hellebulle.blogg.se
Postat av: annica

jag är med på en måbra helg
kan vi behöva. kommer bara smoothis på rullande band så ska jag måla så att svetten lackar
puss

2007-10-31 @ 17:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0