Lördag - plugga!

Jag tycker inte om detta lilla rum, jag klarar inte av att plugga här det går inte! Suck! Det är för litet och allt sitter ihop tycker jag - blä! Men jag är uppe iaf 1h tidigare än jag varit tidigare i veckan..nej jag vaknade inte nu - jag menar förut, när jag gick upp!


Globen goes pink!!

Ska äta lite, och packa ihop mina saker och cykla till biblioteket..kan ju gå (ca 400 meter) - men nääää! :p Kalla mig lat..men böckerna är feting tunga! :S :) Där ska jag sitta och rita modeller tänkte jag - ända tills dom stänger, de kanske man ska kolla upp! Jag har gett upp att plugga i rummet..de är bajstråkigt!

Gröööööttttt..

P.s Jultomten jag önskar mig färgpennor d.S.

Kommentarer
Postat av: Gustaw

Du jultomten, är en orvar! Jag önskade mig också färgpennor förra året... Troru jag fick några?! nej nej nej.
Så om du träffar honom... hälsa inte från mig

2007-10-13 @ 11:26:15
URL: http://garf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0