Lite glad iaf

Jag blev faktiskt glad!

Och sen blev jag arg på Bredbandsbolaget!..dom hade fått för sig att jag skulle betala 320:-/mån för mitt Bredband 100 - fel fel fel eftersom vi kom överens om 229:-/mån. Det var inte snack om någonting annat..så då ringer jag dom innan jag tänkte åka till Biblioteket och plugga - 30 min senare var de samtalet avslutat.
Tjejen sa att jag visst skulle betala 320/mån eftersom jag inte tecknade nytt abonnemang och kunde därför inte få studentrabatten - right! Bla bla bla om grupprabatter, hon pratade med sin chef och 50 andra typ 5 gånger under samtalet..bla bla bla. Det slutade iaf  att jag får betala 320:-/mån, men att dom drar av 70:-/mån i 12 månader :) Alltså 250:-/mån vilket är okej..skulle nog ha betalat mer kanske - men nu är jag glad igen! :)

Har suttit ute i köket och pluggat och kollat på Ernst i "Ett Två Tre"..oh jag vill gå på auktion och loppisar nu..köpa bord och stolar, en söt hallmöbel och ett sängbord..och eventuellt ett skrivbord i mindre varianten! Mysigt med gamla möbler tycker jag - såg en fin blogg där dom målat en antikare-äldre spegelram vit...sååå snyggt! Skulle nog inte våga göra det på riktiga möbler kanske..vem vet!

Nä nu ska jag tea-mig och sen soooova! Imorgon är det biblioteket till 12 - lunch och sedan laboration i Power Point och Excel! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0