Laboration in school!

Nu är jag ÄNTLIGEN klar med min laboration, eller de var ju egentligen två eftersom de både var på Power Point och på Excel..blä va tråkigt det är! Alla vill ju bara bli klara så snart som möjligt...
men när jag blev klar - gick läraren på rast!
VA - URSÄKTA!
Han får rast...och vi får sitta och vänta på att han ska ta sin rumpa tillbaka till datasalen - inte schysst! Inte..fyyy!

Nä..nu måste jag surfa runt och snösa bort en massa tid :S Sen blir det biblioteket ikväll..ska hämta godiset först! Hihi!

Ciao och Puss

Kommentarer
Postat av: Karro

Hej gumman!
läste din kommentar om att dina linser kostar 1700 :O galet ju om dom är helt vanliga! Du får beställa från denna sida nästa gång: http://www.linsexpress.se/
Dom har sveriges billgaste linser! Billigare än på lensway MED studentrabatten...!
Puss :)

2007-10-16 @ 18:26:46
URL: http://kajjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0