Klädkammare

När jag flyttar är det en hel del som ska göras..steg 1 är självklart att måla om, tur jag har som har en underbart söt pappa som hjälper till ;) Och syrran ryktas det om ska hänga med ner då också -systeryster! :)- Ska bli kul!

En annan sak som jag måååste fixa är klädkammaren. Det blir mitt första projekt att piffa upp litegranna! Fick insperation från Engla om Laredoutes små och söta saker..Tänkte måla den i cremevitt eller rosa..eller någon söt kombo! :)
Detta kommer garanterat hittas i min klädkammare:

ZoomaZoomaZoomaZoomaZooma

Kommentarer
Postat av: Karro

Självklart kommer jag ner sister dearest!

2007-10-14 @ 19:28:34
URL: http://simplify.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0