Juste..onsdag!

Jag tror jag blitt senil, jag glömmer alltid bort vilken dag det är...de är de studentlivet gör med en! :p Hihi! Aja nu är onsdagen snart slut och vi ska gå över till torsdag. Nä de går för fort..jag hinner helt enkelt inte me i svängarna!! Jag vill hya minst en vecka per dag fram till måndag..då har vi tenta! Blä! Men de är en kul tenta..förra året fick 80% VG på den..om dom inte ljuger dom jäklarna! Men iaf..Hasse är schysst och tidigare tentor har varit intressanta! :)

Efter tentagenomgången (puuuuckolärare!) blev det biblioteket för andra gången idag, var där imorse efter studievägledaren (som hade noll koll), och satt där till strax före stängning..iaf Stina och jag..vi var duktiga! Jag lärde mig iaf massor, han inte klart med allt utan ska fortsätta imorgon. Tomorrow är det repetitionsföreläsning - såå bra! Tack Hasse-plutt!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0