Jippie - lycka!

Efter många om och män kommer frågan "När ska vi skriva kontraktet?!"

Gud va glad jag är just nu, allt blir så bra så bra! Jag fick alltså lägenheten, mäklaren tar bort den från Hemsidan imorgonbitti..trots att folk mailat om den idag - tack snälle mäklare för det! Så de kan bli så att vi skriver kontrakt imorgon eller på onsdag...pappa skulle ringa och snacka med mäklaren imorgon!

Men allt var okej med säljaren 380 000:- får vi betala för det :) :) :) Han ville ju ha en snabb affär..and here it is! Men skulle vara skönt om pappa kollar igenom den och ser att allt är okej och att de inte är några fel med den! Men nu är det såååå nära! Mäklaren talade in ett meddelande på telefonsvararen under mitt Yoga-pass, han hade kollat med säljaren..och den andre köparen var osäker så jag antar att han gav upp på den. Min lägenhet! Min min min!

Ska bli kul att fixa och trixa..måla och köpa lite nya möbler och så :) Riktigt skoj! :) Så nu måste jag göra mig av med mitt korr.rum...lagt ut annonser lite här och var! Och fler blir det!! Tänkte skriva ut lappar att sätta upp i skolan och biblioteket för att hitta någon som kan flytta in asap!

Nu ska jag sova...men först drömma mig bort i inredningskataloger! :) Puss

Kommentarer
Postat av: Karro

Grattis till lägenheten :D Sjukt skoj att du har ett eget plejs nu! Whiiiee! Jag och Jenny måste komma och hålsa på :D

2007-10-02 @ 17:31:21
URL: http://kajjo.blogspot.com
Postat av: Isabel

Nej vad kul, grattis till lägenheten :)
Du måste lägga ut en massa bilder på den sedan; både före och efterbilder när du trixat och fixat lite ;)

2007-10-03 @ 02:07:01
URL: http://isabelparleros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0