JA!

Ohh...de är någon som tar över kontraktet på mitt lilla rum! Yes yes yes! Gick precis in på Kalmarhems hemsida för att kolla om den var kvar, och de var den INTE! Gud så ooootroligt skönt att veta att den blir uthyrd, så otroligt otroligt skönt :)
Nu är jag sjuuuukt glad - allt fixar sig! Hoppas dom tar den från 16 nov..!

Jippie..detta ska jag fira med att äta upp min Tikka Masala jag precis lagade, den längsta tiden jag lagt ner på mat på säkert  6mån eller nått..hihi! Och efter den blir det en rejäl latte! Vilket mys de är med god mat - mums! :)

Ha en toppenkväll..allihoppa!!! :) :D

Kommentarer
Postat av: Pernilla

vad kul att allting löser sig för dig... =D Du har ju värsta flytet just nu ju =P

2007-10-07 @ 21:45:12
Postat av: Jojo

Hihi..jo de känns lite så faktiskt. Men bara på bostadsfronten, resten kanske inte är det bästa! Väntar på tentaresultat :S
Kram till dig tjejen!

2007-10-08 @ 19:30:38
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0