Idol!

Missade förra veckans program...men inte dennas! Tycker dom är så bra så, och alla mina favoritfilmer är typ med..hihi tjejfilmer!!!

Amanda - Helt okej, hon är grym thats the shit!
Evelina - Fyyyyyy va bra hon var!! Satt med gåshud hela hennes låt, mycket bra låtval och hon är så gryyymt jävla bra! Halefuckingluleja! :p
Marie - Helt okej, kanske inte såååå bra som hon brukar vara..kanske

Fortsättning följer.. :)

Update: Asch..jag gav upp! Jag saknar tålamod, och struntar i allt snack - reklamer och sådant strunt! Blä blä blä! Synd att de inte finns roligare kanaler på SVT och så. Ikväll hoppas jag att Amanda, Evelina, Patrizia och Christofer får stanna. Ut - Gathania! UT UT UT!
Till Radiotjänst - Jag har ingen tv och kommer ALDRIG skaffa en! HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0