Hemtex

   Gick förbi Hemtex när jag var nere på baronen i eftermiddags och hittade så söta rosor (i plats of course!) vilket är precis vad jag behöver..
Jag kan inte hantera levande blommor, jag tror att dom bits så vågar inte vattna dom! Men supersöta små buketter! Har för mig rosorna kostade 98:-/st så jag ska ta och köpa mig två alt tre buketter! :)

Hemtex har även 20% rabatt på ett köp när man ansöker om medlemskap i deras butik - kap! Gäller tills fredag!

Ytterligare info är att dom har en tävling där man kan vinna  inredning för 10 000:- till sitt sovrum - ja tack! Blir en tur till Hemtex på fredag innan pappa och dom kommer skulle jag tro! Alt. på torsdag...måste ha rosorna! "..och vart fanns tävlingsformuläret?!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0