Hemma!

Nu kom jag hem! :) Har varit borta heeela långa dagen! Först biblioteket när dom öppnade vid 11 och sen satt jag och Stina där till 15 då dom stängde..sjukt tidigt! :( Men då beslöt vi att vi skulle träffa Victor (Annicas boyfriend) som var in town...så vi bjöd in oss själva på fika...mycket trevligt! Där var vi ända fram till 19 och pluggade och snackade..mycket trevligt! :)
Sedan var planen att vi skulle gå och äta taco-buffe..men haha dom hade det bara på fredagar så det blev pizza istället..blä! (visst var det gott...men inte såååå gott) Men det var en rolig pizzasnubbe iaf..vi ska göra en teckning, klistra på varsin bild och rita en pizza till honom (en liten tjej hade ritat en bild - "stans bästa pizza" så de vill vi också) Vi - Jag och Stina!

Efter pizzan så skulle vi upptäcka Kalmars getto - misslyckat! Norrliden var inte så coolt som förväntat :( Så då blidde det en sväng förbi Helena istället. Kom precis hem, fick åka bil ända fram till dörren - ska hämta cykeln hos Annica imorgon!

Natti natt! (ska bara plugga liiiite innan jag ska sova!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0