Helt slut!

Halloj! Blä vad dagen har gått snabbt..känns som två timmar och inte, många fler.. :p Har suttit och pluggat heeela långa dagen..och är inte klar än för dagen! Ska renskriva 5 sidor till innan jag ger upp för dagen.

Men nu tänkte jag att jag skulle ta mig en promenix ner till pressbyrån och hämta ett modem från Bredbandsbolaget..kom jättesnabbt men jag kan ju inte använda det är, de är till nya lägenheten - dom var så söta och skickade med ett trådlöst for free. Som tack vill dom har 100:- extra i månaden, står helt fel på bekräftelsen så får inte glömma att ringa dom imorgon efter skolan!

Ikväll ska jag ta mig an bloggen igen, den var fin förut..nu vette fansiken vad man ska kalla de :p Hihi! Men ha de bra..nu ska jag klä på mig och uut i "mörkret" Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0