Halsduken del 1

Höst/Vinter - Kallt! - Halsduk!
Tänkte göra en liten serie om jakten på en finfin halsduk, förhoppningsvis så kommer jag hitta den!


Del 1 alltså:
Första stoppet är hos nuknuk, en liten webbutik med lite olika varor, bla halsdukar. De finns stickat och sedan sjalar, mina favisar är sjalarna. Priserna är helt okej, jag skulle kalla dom studentvänliga :)

Mina favoriter:
Sjal av brokad. Härliga mönster och i mina favoritfärger..iaf som passar just nu!
70x180cm. Handtvätt. Pris: 199:- ink frakt (just nu)


Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

letar också efter den perfekta halsduken/sjalen!
ha en bra kväll

2007-10-10 @ 21:23:36
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0